Efter några dagars jobb...

kan jag konstatera följande;
- jag är supertrött trots att jag bara jobbar ynka 50% fördelat på fem dagar...
- jag har världens bästa kollegor! Eleverna är inte så tokiga dom heller... =) Kändes hur bra som helst att komma tillbaka, precis som jag tänkte mig. Min enorma trötthet kom dock som en överraskning, helt oväntat faktiskt. Jag lär mig ständigt något nytt om mig själv i min nya situation...
- min gamla chef på mitt nya jobb har slutat. Nu blir det ny chef på mitt gamla jobb! Förstår varför det blev som det blev och anklagar abslout inte min gamla chef, men det hade varit superduper om han stannat kvar. Han var den typ av chef som jag behöver och vill ha och jag hoppas innerligt att den nya chefen får mig att känna samma känslor. Det finns ju ganska många olika typer av ledaskap och jag vill ha någon som har det där lilla extra!
- nu är min kropp normal igen! Alla hormoner är på plats och det känns finfint.
- har fått med receptet på Linneas underbara Pollykaka hem. Nu blir det Polly för hela slanten till helgen. Välkomna på fika söndag 14:30! =) (För laktosintoleranta gäller eget medtaget fika...)
- jag skulle kunna bränna upp ett företag som står för halva min familjs inkomst. Det gäller absolut inte min arbetsgivare...
- vill tillbaka till Stockholm snart för att shoppa kläder.
- julfest med jobbet på fredag - ska bli trevligt!
- jobbhjärnan börjar vakna till liv så smått...
- ska och hälsa på Jonna & Axel nästa vecka tillsammans med Albin. Axel = lukta på nyfödd bebis... Mmmm
- julklapparna bör inhandlas till helgen! Måste fixa det under lördagen... Vill någon göra mig sällskap? Tänkte mig Storheden eller Hpda.

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill, jag vill! Om jag får smita för P...

2008-12-09 @ 19:55:23
Postat av: Anonym

den missade att det var jag som vill...

2008-12-09 @ 19:56:02
Postat av: j

Jenny, alltså, den bråkar som bara den!

2008-12-09 @ 19:56:41
Postat av: j

men vad händer? det är jag, Jenny, som vill följa med!

2008-12-09 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0