Trista jag =(

Trista jag bloggar minimalt idag.
Jag är förkyld, har jullov, ska julpyssla med Albin imorgon, är förkyld, han en sovande son, är förkyld, ska se "Bonde söker fru", har en son som bajsat på pottan idag, är förkyld... Ja ni fattar! Inlägget blir av mer värde imorgon.

Anneli - jag lovar att höra av mig om massage!
Jonna - jag är förkyld och tänker inte smitta ner Axel...

Eftersom detta inlägg är så trist tycker jag att de som läser bloggen kan förgylla min tillvaro med att "avslöja" sig... =) Detta gäller endast de som aldrig kommenterat något av mina inlägg eller berättat att de följer min blogg.

Min förra chef E, en före detta pendlar/jobbkompis C och min systers två väninnor M 6 J kan känna sig lugna!

Imorgon är det en inofficiella "Vilmerdagen", 18 december, dagen då han egentligen skulle ha kommit till oss som en levande bebis. Nu blev det inte så, men det betyder inte att dagen inte ska firas!

Hasta la vista baby... eller hur det nu var?!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hejhej, jag är en av dina trogna läsare. :)

2008-12-17 @ 19:30:41
URL: http://jenniz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hejsan!! Är en av dom som följer din blogg..

2008-12-17 @ 19:59:16
Postat av: Marlene

Hej du

Även jag kikar in i bloggen ibland för att hålla lite koll på dig och din dagsform

2008-12-17 @ 20:02:15
Postat av: Elin

Hej!

Jag är också en som följer din blogg, kanske har du märkt de tidigare...

Jag önskar dig en riktigt God jul och ett Gott Nytt År så syns vi när jobbet startar igen:)

2008-12-17 @ 21:18:20
Postat av: Maria

Hej svejs !

Jag följer ju också din blogg troget...men det visste du nog redan ! Hoppas vi syns snart !

Kram !

2008-12-17 @ 21:42:38
Postat av: Anonym

2008-12-17 @ 22:30:46
Postat av: Malin

Hej!

Jag följer din blogg. Hoppas din förkyling snart är bättre. Vi ses nästa termin, då har vi säkert några schemaproblem att lösa;). Kram Malin

2008-12-17 @ 22:35:21
Postat av: Blommig

Du vet redan att jag följer din blogg men lämnar en kommentar ändå!

Pyssla lugnt med sonen =)

Skickar en stor kram till dig!

2008-12-18 @ 06:27:38
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Annika

Hej hej! Jag har visserligen lämnat kommentar förut också så du vet nog att jag är en av dina trogna läsare :-) Tänker på er en dag som denna och tänder ett ljus för Vilmer. Hoppas vi kan ses till sommaren, då planerar vi en "norrlands-sväng" :-) Kram/Annika

2008-12-18 @ 10:23:23
Postat av: Bella

Kliver fram ur garderoben :)

Är dock bara andra gången jag är in och läser, fick veta om bloggen tidigare i veckan.

2008-12-18 @ 18:37:28
Postat av: Hanna

Och du vet att jag är här!

2008-12-18 @ 22:31:19
URL: http://hannajohnselius.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej! Läser din blogg, trots att jag inte riktigt vet vem du är :), var Lea som tipsade mig. Så fint allt om lillkillen, känner med er och tänkte på er igår då det var "Vilmerdagen". Har själv en bebispojke som kom i oktober. Måste säga att du skriver bra, ger oss andra lite perspektiv på livet. Vi ska nog vara mer tacksamma over allt Fortsätter att kika in då och då!

2008-12-19 @ 08:24:10
Postat av: Jonna

Hej, Axel har faktiskt blivit förkyld. Var till doktorn en sväng för att kolla upp honom (orolig förstagångsmamma som man är...) men allt var ok. Är så arg på mig själv att jag inte tänkte på att de förkylda kusinerna kunde smitta honom. Kram!

2008-12-19 @ 08:25:05
Postat av: Anonym

Hej Anna! Tittar in då och då. Skriver mycket och ofta, men för hand...det kanske blir nåt nångång...Julkramar! lea

2008-12-21 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0