Tålamod på burk

Hurra det regnar! Äntligen är det svalt och skönt i luften för en gångs skull. Imorgon åker Albin o jag iväg till Luleå för att äta lunch på Baan Thai tillsammans med M. Efter det ska vi köpa lite bebiskläder i neutrala färger och sedan ska vi göra ett studiebesök på pappsens jobb. Sen bär det av hemåt för jag har inte tålamod att vandra runt på stan med en treåring just nu. Speciellt inte med en treåring som bestämt sig för att han sovit färdigt dagtid. Visst, de dagar han sover till 7.30-8 fungerar det hur bra som helst. Värre är det med de dagar när han vaknar 6.30-7 och vägrar somna om och ännu mer vägrar sova mitt på dagen...

Än en gång; var kan jag köpa tålamod på burk?!

Kommentarer
Postat av: Maria V

Det gick ju riktigt bra med Albin, han var ju en liten ängel.

2009-08-13 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0