Ultraljudet visade att...

det är en till liten kille som bor i min mage! Han berättade att det var en kille utan större påtryckningar från oss vilket kändes skönt. SEdan pratade vi om förlossningen och om vad som görs om jag går över tiden och känner att jag inte orkar mer. Det finns flera olika vägar att gå och vilken väg vi bestämmer oss för får jag välja. Ytterligare ett plus i kanten till Dr B. Namndiskussionen är i full gång och jag har dammat av favvonamnet från när Albin skulle få ett namn... Ett namn som jag själv gillar mer och mer, men än så länge ska vi suga på karamellen och se om det känns bra. Sen avslöjar jag namnet. Visst kan det hända att bebisen som kommer ut inte alls ser ut som en ****** men det finns ju faktiskt fler namn att välja mellan.

Inom mamman håller stora(för mig) beslut på att tas. Givetvis tillsammans med F som också har en hel del att tycka till om. Det handlar om en grej som jag länge funderat över och på sistone så har jag fått lite distans till det och hört mig för lite, än en gång, för att kolla av läget. Vill inte göra något förhastat men det känns inte som att det skulle vara det. Jag har funderat och varit inställd på detta alternativ ganska länge men ville bilda mig en egen uppfattning. Nu har jag gjort det.

Jag lovar att jag kommer att berätta vad det handlar om, en del av er kan säkert ana... andra är redan inblandade! Avslöjandet borde komma i början av veckan, om ni har tur redan - imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0