Inlägg nr 2 dag nr 2

Lilleputtlandet är besökt och Albin var mest imponerad av en gammal traktor som stod parkerad i en lada. Hoppborgen hoppade han i ca 2 min 12 sekunder, han fiskade upp en häst ur en önskebrunn och den var intressant tills vi kom tillbaka till husvagnen. Att köra Bobbycar på gummimattor var en stor favorit så nu har morfar lovat fixa fram lite gummimattor så vi kan göra en egen bana på vår gigantiska gård! =)

Regnet öser ner precis som jag önskade, men barnen leker ute fortfarande men det är betydligt lugnare än gårdagen.

Imorgon bär det av mot släkt i Luleå och bastukväll. Det blir trevlig att basta lite på riktigt... Utebastu, vedeldad och vid vattnet.

Nu väntar myskväll med öl(inte för mig) och chips och GODIS.

PS
Snart har jag läst ut  "När jag hör din röst" en verkligen beroendeframkallande serie om vampyrer som fångat mitt intresse denna sommar. Tack eleverna för boktipset!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Hej, hur mår du? jo, har ny blogg.. Man kan följa den via bloglovin =)

2009-07-12 @ 01:05:14
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0