Utmanad...

Fredde utmanade mig och jag gick på utmaningen som en 5-åring. Har laserat taket i sovrummet på mindre än en timme! =)
Sen insåg jag att varenda korvöre som jag tjänat ihop har förbrukats iom att jag betalada alla räkningar... synd men sant! Så går det när man köper kök en löningsmåndag.

Solen har värmt idag och jag har blivit fin i håret efter ett besök hos frissan. Under eftermiddagen hälsade vi på hos grannarna som fått besök av sina barnbarn från Gbg. Tänk vad kul det vore med mer barn på vår gata, men som det ser ut just nu så får vi stå för produktionen själva eftersom resten tillhör en helt annan generation.

Nu ska jag kolla in Vattenfalls hemsida och fylla i lite papper om att vi vill ha el till vår stuga, med betoning på vill ha - inte köpa. Hujja vad det kommer att kosta skjortan fast nog underlättar det en hel del med elspis, tv, micro, dammsugar och andra bra-att-ha-grejer...

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0