18 november

En välskapt vild krabat finns i min mage! Idag har vi sett henne dricka fostervatten och sprattla med både armar och ben. Väldigt skönt att allt går vägen så här långt, det är lugnande. En glad överraskning var att vi fick se den lilla Sessan i 3D! Mitt i allt så frös Bertil bilden och mixtrade med datorn och sen kom det upp en orange bild på vår bebis - jag kan bara tänka mig hur spännande det blir att se bebisen ännu senare i graviditeten när hon vuxit till sig lite. Nu var ansiktet väldigt litet med en spetsig näsa i mitten, men det är kanske så hon ser ut?!

På frågan om könet så kunde han inte säga något denna gång heller, men han menade på att vi har ju fler chanser
under hösten och det stämmer ju.

Datum för förlossning blev flyttat till 18 november, men det känns inte så viktigt. Mitten av november funkar bra för mig - ut kommer hon ju förr eller senare...

Vi tackade nej till ett ultraljud innan Bertil går på semester. Det känns inte så viktigt att få ett till nu, vi sparar det till hösten när känslorna kring ultraljud förmodligen är annorlunda. Men det tar vi då.

Annars då? Ja, växthuset finns på sin rätta plats nu. Lite jord på utsidan och markduk och grus invändigt och tomatplantorna kan flytta in!

Albin startade dagen med ett "god morgon mamma, älskar du mig?" Sedan lekte vi grisfamilj, grisunge, grismamma och grisopappa. Grisfarmor skulle hämta honom på dagis.

Ja, jag älskar dig ungen min! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0