Pigg och kry!

Hm nu har jag varit vaken och utvilad i snart tre timmar och morgontrötta/sura syster har inte ens vänt på sig i sängen. Frukosten är på plats i magen, sängen bäddad,jag har pratat m familjen hemma och sett på TV... När ska donnan vakna??? Jag vill ju shoppa!!! TIden står nästan stilla när jag inte har barn omkring mig, jag kan faktiskt nästan räkna minutrarna - men det är skönt att bara tänka på sig själv och sina egna behov. Dessutom är jag inte så slut som jag trodde jag skulle vara, tror att min shoppingdrottning N håller med om att shopping kan göra underverk med humöret, precis som en varmoch härlig bastu.

Läste i ett mail från jobbet att det planeras personalfest 27 mars - JÄTTEDÅLIGTdatum är det. Jag ska vara pigg och kry kl 8 på lördagmorgonoch hoppa in i en bandvagn då. Och NEJ det datumet går inte att ändra, det är planerat sedan minst 1 år tillbaka att det ska vara kurs just då och instruktörer kommer ner från Kiruna för att hålla i kursen. Fast iofs är ju allt precis somvanligt om dessa två aktiviteter krockar med varandra. Det är inte första gången som fester krockar med skytte eller annan militäraktivitet som kräverett fräscht sinne! =) Jag är van... och det kommer säkert fler tillfällen med roliga partyn.

Melodifestivalvinnaren tänker jag inte ens kommentera, den låten talar sitt tydliga språk alldeles själv!

Mer uppdatering när jag anländer till Puling och mina gullepluttar.

Kommentarer
Postat av: Emma

okeej, jo jag har hört någon gång tidigare om namnet alfons ;D måste ha varit i skolan för några år.

2009-03-15 @ 10:47:23
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: A

Vi får helt enkelt ta ett annat datum... =)

2009-03-15 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0