Tredje gången...

zzzzfjkä

b     ,x nnnnnbbbbbk¨r sw

Det var några rader från Albin som mer än gärna skriver på dator nu. Idag fick jag min första teckning som bestod av ngt orange, en segelbåt och ett flygplan. Har nyss varit ner i källaren och gjort upp eld för tredje gången, vet inte vad det är med mina skogsmullefasoner... brukar alltid lyckas men nu vill det sig bara inte.

Gick på en kort promenad när ALbin skulle sövas och det kändes bra. Resten av dagen ska jag tillbringa på några affärer och sedan ett möte om sommarens skytteträningar. Gissa om jag längtar efter att få lukta på lite krut och utveckla mina skyttekunskaper. Pratade med tränaren igår och fick mig några goda skratt... Ska bli kul att komma igång med lite aktiviteter bland annat folk, att tävlingen sedan går på hemmaplan gör ju inte saken sämra direkt. Nära, bekant, kända avstånd... det kan inte bli bättre! Måste bara övertala ngn funktionär att släppa loss lite info om avstånd och likande på skjutstationerna. =)

Nu ska jag lägga i mer ved om jag inte måste göra upp eld för 4:de gången...

Kommentarer
Postat av: A

Har idag provat pastan som du fick av kajsa då du samlade in recept... suveränt god!

2009-03-03 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0