Med raska fingrar skriver jag

...att vårt internet ligger nere för tillfället. Det betyder att jag måste skriva alla min ainlägg i ett Worddokument och lägga ut dem när jag har tillgång till internet - på jobbet. I det långa loppet betyder det att inläggen inte kanske blir hur ofta som helst och inte lika spontant under internetreparationstiden. Min arbetsgivare betalar ju inte min lön för att jag ska blogga under arbetstid. Eller så är det precis vad en arbetsgivare ska göra - låta personalen skriva av sig fritt ur hjärtat och sedan vara lugna och harmoniska som en koflock på sommarbete. Jag ska nog framföra förslaget när det är rätt tidpunkt.
Som sagt ett inlägg kommer att författas under kvällen och det läggs ut imorgon strax efter 7:30-tiden. Håll ut mina läsare, snart blir det åka av i min gravida resa och du får följa min bergochdalbana än en gång, lite filosofiska tankar om ditt och datt och förhoppningsvis blir det en blogg med ett känslosamt innehåll, på något sätt i alla fall...

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Eva R

Grattis till er och jag skickar tankar till stöd för dig. Jag följer dig på bloggen men tyvärr lite kommentarer. Kul att läsa om allt som ni pysslar med. Märtha i Stockholm ska bli storasyster till hösten. Allt gott/Eva

2009-05-18 @ 21:03:12
Postat av: Eva R

Grattis till dig och din familj. Din blogg följer jag men tyvärr dåligt med kommentarer. Goda recept har det varit och det är kul att följa dig och de olika projekten. Hoppas du får tag i växthus. Allt gott/Eva

2009-05-18 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0