Kanske tar jag

paus någon vecka från bloggen. Måste fokusera mina krafter på amning och komma i fas m mitt nya liv. Jag har absolut inte brist på saker att skriva om men sömn är något jag håller väldigt kärt och just nu sker det i väldigt upphackade dosér utsprudda över dygnets alla timmar vilket gör att det mesta får ta ett steg åt sidan tills jag vilat upp mig lite.

Kika gärna in någon gång bara för att kolla om det mot förmodan dykt upp ett nytt inlägg trots att jag sagt att jag kanske tagit paus.

Allt detta är skrivet med en hand, den andra håller om en liten, liten myspojke - visst är det imponerande vad man klarar av med lite simultanförmåga?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0