Är undrens tid förbi?

Måndag.
Ny vecka nya möjligheter och givetvis nya chanser till bebis.

Omställningen av klockan gör att mina sovmorgonar t kl 7 är passé. Ett minne blott. Nu är det hederliga vanliga kl 6 som gäller... enda fördelen med det är att vi slipper stressa med att hinna t dagis t kl 9!

Helgen som varit har varit pappans och sonens helg. Den lille har varit överlycklig över att ha fått lite tid tillsammans med pappsen och vice versa. Ett konstaterande från pappan igår var att det är rena rama lyxen att jobba övertid i Vidsel och vara hemifrån mellan kl 5-20 dagligen. "Det här tar knäcken på mig och då är jag inte ens gravid".

Det var då jag efterlyste en glittrande present som uppskattning för det "jobb" jag(och alla andra hemmaföräldrar) faktiskt utför här hemma, varje dag för en lång tid framöver.

Jag tänker fortsätta vänta och hoppas på att ett under ska ske!

PS
Nej, ingen bebis har kommit ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0