Till minne av

Då har jag snart gjort bort hela 7 oktober. Det datum jag för all framtid kommer att avsky. 7 oktober 2009 var det datum jag längtade som mest efter 7 oktober 2008. För mig har det varit viktigt att klara av det första året för jag har hela tiden inbillat mig att det är det värsta, sorgeåret.
Nu har det året passerat men självklart lever jag fortfarande med det faktum att jag förlorat mitt barn under graviditeten. Jag få leva med det resten av livet och jag hoppas att den erfarenheten gör mig till en ödmjukare människa.



Så här firade vi Vilmers 1-årsdag... En ny stor lykta och en mjukt och gosigt mjukisdjur fick pryda den dekoration som redan fanns på plats. Om du tittar riktigt noga ser du en liten, liten sten hög bredvid den vita nallen. Det är Albins pynt. I rönnkvisten ser du något gult, rött och blått och det är sopbilen som Albin ville ge Vilmer för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0