Gräsand vs Anna

Idag blev det shopping för halva slanten.
Följande saker inhandlades; rengöringskräm, dagkräm, nattkräm, ögonfrans- och brynfärgning, 7 par kalsipper i strl 98/104, vintermössa i strl 54, cool tröja i strl 104, byxa strl 50, body strl 50, 2 par strumpor i ministrl, bikinöverdel, bikinitrosa, varm macka, stor godispåse, middag från ICA... jag tror inte jag har glömt något. Jag fick med det som verkligen behövdes. Konstaterade att vi hur som helst behöver fixa lite mer kläder åt Albin inför vintern; overall, handskar, skor, underställ, vanliga kläder som byxor och tröjor. Har insett att den shoppingen får bli snart för det är inte många veckor till jag är i form för promenader. Känner av i ryggen och i fötterna efter dagens trevliga tur som var i ett fantastiskt bra tempo på alla sätt och vis.

Gårdagens Kräftmys i stugan var oxå väldigt trevligt. Vi åt o åt o åt o drack en supergod chokladdryck. Tack för trevligt sällskap brudar, det gör vi om om inte allt för länge.

Jaktsingel är något jag kommer att få ägna mig åt kommande veckor. Älgjakten går av stapeln nästa helg så då ska vi fylla på i frysen så vi klarar vintern. Idag är jag dumpad för andjakt. Tänk att en lite fjesig and är mer intressant än mig. Jag är faktiskt nybastad, insmord med en härlig nattkräm, har rollat deo på lämpliga ställen och drömmer om en parfym som jag hittade idag.
Har inte inhandlat en parfym på flera år och denna lockar mig väldigt så jag ska nog piffa till mig på luktfronten inom kort! =)

Lacoste Dream of Pink

Dream of Pink, EdT 50ml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0