Gravidhjärna

Min gravida hjärna beter sig som en gravid hjärna... Jag glömmer saker, jag är lynnig till tusen och flyger i taket för minsta lilla, har en sambo som drar omkring härhemma och stökar till det, har en son som under eftermiddagarna har ett humör som liknar PMS hos oss kvinnor, boar och har mig och flyttar runt saker i huset och ser ALLT som borde göras!

Mannen i huset tänkar bara på jakt och det senaste bytet blev en stackars räv som bara vill springa över änge nedaför vårt hus. Den tog sig inte över om vi säger så. Albin ser fram emot en mössa gjord av rävskinn!

Min rygg värker lite vid dagens slut och det är 51 dagar eller något liknande kvar!

På söndag ska jag på bio och det ser jag fram emot - egentid och uppdatering på biofronten. Ska försöka hinna med att se filmen som utspelar sig innan filmen jag ska se på söndag...

Todeluo

Kommentarer
Postat av: moster

Vi kan se den hos mej imorgonkväll. Du o Albin kan komma o sova över vet ja:)

2009-09-18 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0