Huvudstående position

Lördag bjuder på lördagsgodis och mycket snö.

Nej, jag vet tyvärr inte vilka som ska ha barn i byn enligt ryktet.
Natten har bjudit på kräk gånger 3, flugor med klor i drömmarnas värld och en himla massa vakentid - för hela familjen. Eller Helmer valde att sova mellan kräkningarna... tätt, tätt mot Mammsen. Har inte listat ut orsaken till kräkningarna men på morgonen verkade han pigg och glad och matglad så jag lägger dom funderingarna på hyllan ett tag till.

Nu på morgonkvisten skickade jag iväg Pappan och Albin på badhuset. Albin skuttade glatt iväg och planerade att åka i den blåa rutschkanan och bada i bubbelpoolen! Själv släpade jag mig fram med vagnen på en väldigt kort och intensiv promenad runt kvarteret bara för att se hurtig ut. Flåsig blev jag också. Väntar med spänning på komma-i-form-programmet jag ska få av Moster. Gör lite stillsam yoga i köket nr 2 så länge bara för att känna hur stel jag egentligen är. Men det går ganska bra med yogan så snart ser ni även mig i en yogaposition på huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0