IKEA feb 2010

Ondag. Mitten på veckan. Mittwoch. Lilla lördag. Kärt barn har många namn.
Igår var det tisdag och självklart hade jag migrän då. Jag börjar ju bli van med att ligga till sängs i 6-7 timmar varje tisdag.
Idag var det veckohandling, dagishämtning och lämning som stod på schemat. Jag hann även med en städtur i stugan och lite dagdrömmeri.
Imorgon bär det av till IKEA och Haparanda. Albin ville inte följa med den här gången så han stannar hos Mormor under tiden. På IKEA ska vi införskaffa följande;

- täcksida till kylskåpet i stugan
- svart matta till vardagsrummet
- värmeljus
- plastblommor till köket
- köksfläkt till stugan
-
RIBBA ramar svarta till vardagsrummet, 3 st
- bokhylla/tvmöbel till vardagsrummet
- tyg till kökssoffan

- tyg till gardiner

- sängkläder
- fräscha handdukar i våriga färger
- fina glas
- serveringsskålar
- bordstabletter
- plastbackar för leksaker
- NORDEN köksbord m stolar
- smidig bäddsoffa t stugan



Texten som är markerad med fet stil är det som F vet om att vi ska fixa... resten blir en "bonus" som bara slinker ner i vagnen. Den kursiva stilen är saker jag bara kommer på att vi behöver men som inte är på priolistan denna resa.

Nu vill bebis mysa med mamma! Jag ilar iväg och gör den glade härskaren till viljes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0