Tacomiddag

Middagssällskap sökes.

Albin har laddat för tacomiddag hela veckan och nu är det äntligen tacofredag. Vår plan var att bjuda några som får ta med sig cola eftersom vi glömde köpa det. Men det verkar inte vara någon som kan komma - vääääldigt många människor i vår omgivning är krassliga eller har nyligen varit krassliga. Med tre hemmaveckor från dagis och förkylning och magsjuka så säger vi vänligt men bestämt nej tack till alla basilusker. Frågan är bara vem som ska äta med oss då? Jag är sugen på att bjuda föräldrakursdeltagarna(från Albins tid) D och H med barnen A och 1-åringen H... men dom bor ju sjukt långt bort för att det ska vara enkelt att bjuda på middag. Vi får ta tacomiddag när dom och i krokarna eller i är i deras krokar. Sen tar min fantasi s t o p p.

Någon sugen?

Vi har hemmagjord tacosås och köpes, hemmaguacamole, älgfärs... en kladdkaka kan tillverkas.

Jag kollar bloggen och facebook och hoppas på att någon nappat på middagsbjudningen innan klockan 15.30.

Vi äter kring 16.30-tiden!

Vet inte varför texten blev så konstig men jag får inte tillbaka det som det var från början...

Kommentarer
Postat av: A

Den inbjudan skulle man sett tidgare... =)

2010-02-27 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0