13:32

Igår var det tjejkväll. Eller tjej och tjej... Helmer var ju med på träffen men han räknas inte för han är så liten fast han håller på att bli större. Han äter varannan timme på dagarna nu och sover ganska oroligt dagtid så jag antar att det är någon form av utvecklingsfas vi tar oss genom. Snart är även den över!

Till sommaren har jag som vanligt målet att skjuta en hel del. Hur det blir med det denna sommar får vi se men mitt mål är att vara med på ett SM som går i Boden. Men för att sno hem några medaljer där krävs det ganska mycket träning så vi får se hur det blir med den saken. Ingenting är omöjligt men en del saker har sin tid något annat år än denna sommar. Det kommer fler SM och garanterat fler soliga sommardagar då jag kan ligga och svettas i uniformen! Har jag valt att skaffa fler barn så får jag helt enkelt ta hand om dem när det behövs och lägga mina storslagna planer på hyllan för en stund. Jag plockar ner dom när det passar in bättre i familjelivet.

Nu gastar bebis... mamman måste gå och mata, byta eller mysa med bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0