Proffshjälp

Efter lite mailkonsultation har jag fått det bekräftat; Jag är normal i allra högsta grad! Allt enligt proffsen. Proffsen för mig är personer som varit med om samma sak och kommit en bit på vägen.

Nu är bara frågan; Finns det fler överraskningar bakom hörnet? Eller har jag stött på de största nu? För det här var det ingen som berättade för mig. Att jag än en gång måste börja snåla med energin, precis som i början med Vilmer. Då när jag var så ofantligt trött och bara ville sova mig genom dagarna. Precis så känns det stundvis nu. Och nej, jag tror inte att det handlar om förlossningsdepression. Men jag har ju som sagt ingen läkarexamen så jag kan inte veta helt säkert men det får läkaren avgöra. Kom på att jag måste ringa min BM för att höra om läkarbesöket går att ta genom MVC för jag har för mig att jag tillhör MVC tre månader efter förlossningen och sedan övergår jag till vanlig VC. Men jag är inte helt säker.

Idag har jag bara haft lite, lite ont i huvudet och den hade jag förmånen att vila bort på spikmattan.

Nu ska jag amma lille Helmer så bara växer och växer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0