Riktiga skidor

Efter några sena kvällar värker mitt huvud. Jag är ingen kvällmänniska så det här med att vara vaken med Helmer när han är i sitt esse är inte min grej. Jag vill sova på kvällen. Snart får jag sova. När vi får ordning på hela dygnet och lite mer tider att rätta oss efter med dagis och allt annat.

Idag bar det av till Intersport där Albin fick sina första riktiga skidor. Ni vet sådana där med pjäxor och rejäla bindningar. Gissa om han var stolt när han fick pröva pjäxorna i affären och välja vilken färg han skulle ha på skidorna. Han testade dem så snart vi kom hem till Mormor och han tyckte det var väldigt kul. Inte för att skryta men han kunde faktiskt åka skidor så nu måste vi ut i skidspåren så mamman i huset får öva lite hon med!! =)

Jo just det - vi fick sovmorgon till 7.30 å det var ett tag sedan vi hade sådan lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0