Snart är hon hemma

För att svara på j´s kommentar om att se till så att vi bli ägare på huset vi redan bor i. Jag skulle mer än gärna äga huset vi bor i, tro mig!! Men om jag förstått min sambo rätt så har han försökt med det så länge han bott i huset. Men det tar stopp när han lämnat över ärendet så att säga. =)


Så vi får väl helt enkelt jobba på i några år till med att få bli husägare, om det sedan blir detta hus eller ett annat - det är frågan. =)

Imorgon är det fredag, sen lördag och sen söndag. Dagen då syster kommer hem från det soliga Thailand. Det är då jag kommer framstå som en blekfis ännu mer. Men det ska bli skönt att få hem hemme, det är alldeles för lugnt när hon är borta så här länge.

Skönt ska det även bli att Albin är ledig - då ska vi testa de nya skidorna igen. Det hinns liksom inte med när han är på dagis och sen är det hopp i säng mitt vad det är. Igår var den lille stackaren så trött att han bara satt och grät vid middagsbordet. Men efter en tidig kväll och sovmorgon så var humöret som förbytt! Glad som en lärka och nu ska jag hämta lärkan från dagis igen!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0