Friday

Fredag.
Dagen har hittills bjudit på en inhandling av begagnade fina element för 1000:- och ett telefonsamtal från en firma i Kalix som erbjuder F jobb... i en gruva Vitåfors nånting. Jobbet är en månad och dom jobbar måndag-torsdag. Med tanke på mina täta anfall av migrän så känns det inte som jippiiiekajeij vad jag jublar utan mer som - ja på lång sikt kanske det kan erbjuda jobb på närmare håll.

Helmer håller på att hitta tillbaka till några vettiga rutiner och sover aningen bättre på dagarna nu vilket är skönt. Fast det är ju det där med att så fort vi fått kläm på en rutin så byter han till en annan... men vi hakar på så fort vi fattar vad han vill! ;)

Ikväll blir det älgskav i pitabröd m Mormor och Morfar och popcornmys i soffan. Sen hoppas jag att Helmer vill ta kväll tidigt så jag kan sitta framför tv´n i lugn och ro för det har jag inte gjort på en långt, långt tag.

Nu ringde F´s mobil och det verkar som om han inte ska iväg denna sväng. Måste fira med ett litet HURRA!!!

Ställde mig på vågen för någon dag sedan och insåg att jag väger lika mycket nu som när jag blev gravid med Helmer. Amning är verkligen ett bra sätt att tappa kilon på men nej tack jag ska inte amma resten av livet eller ens fler barn.

Nu väntar middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0