Mixed

Utvecklingssamtalet på förskolan visade att min gullunge har utvecklats och att han stormtrivs! Det var ju nskönt att höra så då kan vi ta sommarlov och slappa nästa vecka. Fast om vädret blir tråkigt eller om det är svårt att roa en Albin så får han hälsa på förskolan och leka av sig. Då får Mamman vila öronen lite.

Idag kom A från Storön på besök och det var så trevlig, även om barnen inte leker med varandra ännu. Otroligt skönt med vuxet sällskap och det är skönt att ha en sommar framför sig då jag kan ta mig i kragen och hälsa på andra sommarlediga människor. Än så länge är det inte spontant men det kanske kommer lite längre fram!?

En liten sten föll från hjärtat när jag fick besked om att jag inte behöver åka till I 19 nästa vecka. Slipper fixa och trixa med alla inblandade för att det ska gå så smidigt som möjligt. På söndag gör jag omgång 2 av Värmlandsserien och efter det byts Bettan ut mot Lucy. Vet inte varför men det känns som att det blir en Lucy!

För någon vecka sedan pratade jag med en tjej som jobbar med massage och olika behandlingar. En av hennes behandlingar är käkledsbehandling, en behandling som kan göra att jag kan säga tack och godnatt till Bettsy min bettskena. Bettsy har jag haft sedan våren -94 och hon gör så att mina tänder inte slipas av helt och hållet eftersom jag gnisslar tänder konstant. Käkledsbehandlingen gör man 1-3 gånger och sedan är man kvitt problemen. Det är något för mig och ju mer jag tänker på det desto mer spänner det i käkarna.

Imorgon åker Albin, Moster och jag iväg till stugan för en övernattning. Tacos, film och myskväll... Ska bli najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0