Larvigt värre

Migränen är borta men nu är det huvudvärk på heltid som gäller. Alla dagar går att ta sig genom med några Treo i kroppen!


Idag blev det dagis efter många om och men och Albin åker till och med hem med Faster J! Gissar att han kommer vara helt slut när han väl är hemma men jag planerar att muta honom med lite god lax.

Egentligen tänkte jag inte blogga idag för tvättberget växer och Helmer beter sig tjurigt så jag tänkte bara göra det jag absolut måste. Men vad hände? Jo, Helmer charmade Mamman med att gapa stort och äta upp hela portionen med gröt. En hel portion i dagsläget är 1 tsk pulver blandat med vatten till lagom konsistens.

Efter grötlunchen lekte han på filten och övade vändningar från rygg till mage. Det går nästan hela vägen... om det inte vore för någon uppstickande leksakslarv på mattan som är i vägen.



Helmer vill gärna få tips på hur han får in båda händerna i munnen - samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0