SOmmarfest

Jag tror vi tar sommarlov snart. Vädret är ju lagom varmt och hur skönt är det inte att kunna vara ute hela dagarna?? Bara att hoppa i skorna så kan man gå ut - det underlättar när man ska ut med två barn. Nu låter det som att det är ett helt projekt att gå ut med två barn och det är det inte. Inte om man jämför med åttabarnsfamiljer. För dom är det semester när det "bara" är tre barn hemma samtidigt. För mig är det inte semester när hela huset är full av ungar, fullt med typ tre ungar.

Sommaren är i antågande och jag håller som bäst på att fundera vad jag vill göra den här sommaren. Ni vet dom där planerna som man rycker på axlarna åt i augusti och skrattar roligt år "Hur kunde jag tro att jag skulle hinna med så mycket?" Jag har gjort det flera gånger och jag kommer säkert att göra det igen. =)

Mina väldigt luddiga planer för sommaren är följande;

- Albins Sommarfest. I år kanske vi inte väntar till augusti utan jag tror vi tar det i början av sommaren, kanske redan om 2, 3, 4 veckor.
- En födelsedag ska firas. Någon fyller år kring midsommar. Tror jag firar den på självaste bemärkelsedagen i år med det lilla undantagen för tjejerna som kommer någon gång efter 28 juni. Det var viss en Londonresa som kom i vägen och resenärerna glömde köpa biljett till mig...
- Något byggprojekt.
- Sola ryggen för det har jag inte gjort på jäääätttelääääänge.

Kommentarer
Postat av: Maria V

Köp biljett och följ med det finns nog plats, då kan vi lämna Mats när han blir för gnällig och shoppa själva :-)

2010-06-01 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0