En, två, tre... pojkar

Gah... jag är helt jätte väldigt trött av dagens aktiviteter!? Skönt trött ska jag tillägga så det är absolut inte något negativt. Imorgon ska jag preppa Albin för dagis på måndag, han ska alltid vara så butter innan han kommit dit - inte kul för ett mammahjärta. Lyckligtvis tycker han att det är kul när han väl är där, men de första dagarna efter ett lov brukar alltid vara lite mer oroliga för honom. Hämtar mamma mig idag, som vanligt? Nej, mamma hämtar inte dig på måndag för det gör din pappa! =)

Nu ska jag hoppa i säng och snusa på min ena gosse, den andra ska jag tänka på och den tredje ska jag pussa!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul :) filten finns att köpa på ikea ;D

2009-03-08 @ 14:00:45
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Minna

en utmaning finns till dig i min blogg.. ;)

2009-03-08 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0