Laddar upp!

Hjälp vad skönt det är att vara ledig, än så länge... Tankarna på att börja jobba känns långt borta och det med allt rätt - det är långt bort tills jag ska börja jobba!

Snart är min lånade pocketbokkasse slut så då får jag se mig om efter nya pocketböcker som ligger och skräpar hos någon väninna. Ska plocka ihop en egen pocekpåse och tvinga på någon tror jag...

Chicken tikka masala var middagen och nja, godast på restaurang men helt okej hemma. Nästa gång jag gör det blir det med en burkvariant. Naanbröden däremot blev en höjdare som tog slut direkt!

Nu ska jag vila min rygg och svank, synd att jag inte kan ligga på mage och få massage. Har prövat och det går hemma om jag pallar upp med kuddar lite här och där... men skönt och avslappnande är det inte! Jag väntar några veckor till och sen kommer jag till dig A!

Sambon är ivägskickad till stugan för lite snickerier. Själv funderar jag på att ta tag i målningen av taket i gamla delen, men inte förrän sista väggen i sovrummet är laserad och klar! Laddar för projektet för viss vore det skönt om det blev klart?! Lite mer nytta ska jag nog orka med!

Kommentarer
Postat av: Niina

Jag har ALDRIG varit bra på att läsa böcker, men tro det eller ej, i sommar har jag läst ut 2 böcker och snart har jag läst ut ett tredje ;o I skolan tog det ett år för mig att läsa ut 3 böcker haha.

2009-08-26 @ 09:45:16
URL: http://niinini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0