21:32

Idag har vi haft en riktigt bra dag här hemma. Fler sådana skriver jag upp på önskelistan. Inget gnäll, inget tjat och fint väder! Båda barnen har skött sig exemplariskt och mitt humör har varit jämnt. Fick plockat ihop lite fler loppisgrejer som jag måste frakta till Fyndis. Ska bli extremt skönt att bli av med mera skrot... eller skrot och skrot men skrot i mina ögon just nu och ett fynd i andras.

Lördag om två veckor bjuder på kusinträff i Boden. Ska bli kul att träffas på annan ort än här hemma i P. Skönt att någon annan är värdinna för tillställningen! ;)

Igår kom kusinerna C och R och ett bihang till pojkvän och hälsade på och det var riktigt trevlig att få spontanbesök!

Imorgon ska det tydligen bli varmt väder så får se vad vi hittar på då. Lite lek med A och L kanske?

Men otroligt vad jag känner att mina inlägg blir sämre och sämre... finns inte samma djup och känslosamma stunder som förut.
Eller så är det tiden som saknas för att forma de där känslosamma inläggen?!
Eller så är jag helt enkelt inte lika känslosam längre...

Sitter och sneglar på Norska Hollywoodfruar och det är alltid lika intressant att snegla på. Känns som om många av fruarna har missat väldigt mycket kunskap. Kunskap som för mig är helt normal hos alla människor... kan ju vara bra att ha lite koll på det där med jäst och pizzadeg. Eller varför inte kika i en receptbok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0