Bloggsemester 3-7 december

Jag och Albin åker som bekant till Stockholm på semester imorgon. Vi kommer  hem på söndag så det betyder att det är bloggpaus. Hade jag åkt till ett "normal" hem så hade det faktiskt funnits MICRO(fatta att hålla på och koka välling på plattan a la 70-talet!), DVD(har klarar jag mig utan Pungu och Stora maskiner?) och DATOR(bloggintresset är hett just nu...). Förlåt lillasyster, men det känns verkligen som att kastas tillbaka i tiden en sisådär 20 år... Ska meddela sen om det var några fler viktiga tekniska prylar som saknades. Albin och jag får eget rum i alla fall och det är ju lite lyxigt måste jag erkänna! De ger mig en känsla av hotell, får väl se hur det blir med room service och likande?

Hur som helst ska det bli jätteroligt att komma bort en liten sväng, kanske blir det lite julklappar inhandlade också. Det har jag inte varit flitig med - kan ju bero på att jag inte haft pengar sen september... Nu har i alla fall de flesta inkomster anlänt, allt på en gång och därmed är julen räddad!

Idag ska jag på efterkontroll samt träffa en läkare som jag hade tänkt skulle sjukskriva mig på heltid denna vecka ut och på 50% två veckor efter det. Vi ska väga mig och komma fram till att jag inte gått ner till min inskrivningsvikt, kolla att jag inte är gravid och jag valde att inte göra en gynundersökning! Lite handlign blir det ockå av; bröd, skinka, risifrutti, korv, julljus, mossa, röda ljus, julkalender... och lite annat smått och gott.

På återseende 7 december efter mitt premiärjulbord 2008!

Tillägg:
Hittade en bra bild som beskriver mina tankar om hur noga jag måste se efter min son... Var som helst kan jag hitta honom efter att jag vänt ryggen till!


Kommentarer
Postat av: nadja

Måå, det där var något riktigt gulligt! Jag kan hålla med om att man får ha ögon i nacken också för att se efter våra tvillingar. Ena gånger kan de sitta på bordet, andra lägger de på spisen, tredje kan de bestämma sig för att ringa ett samtal, eller varför inte rida på stackars hundarna? de förgyller verkligen ens dagar...

2008-12-02 @ 21:42:05
URL: http://nad.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0