Fredag och ändliga liv

Idag är det fredag! Fredag är en dag jag gillar, det är något alldeles extra över den... Brukar ofta försöka få till en lite godare middag bara för att lyxa till det en aning. Misstänker att jag inte är ensam om det!?
För vidare information så är jag supersugen på att ta Albin med mig och åka till min syster i Stockoholm, men med tanke på att jag helt nyligen fått iväg alla papper till Försäkringskassan vad gäller mammadagarna för Vilmer(det beror inte på mig att det tog så länge, en viss instans skickade fle blanketter först och sedan tog det en vecka för brevet att hitta hem till mig i Påläng!) så vet jag inte vilket årtionde jag får pengar... Viljan att resa iväg finns i alla fall!
Biblioteket kunde få njuta av mitt och Albins sällskap tidigt denna morgon. Idag vaknade vi i normal tid, kvart i sex - kändes som om det var sovmorgon.

Kom på att jag glömde skriva en kommentar från läkaren och återbesöket i Sunderbyn. Vi satt och pratade om hur länge Vilmer varit död i magen och om att dom inte hittat någon orsak till hans död. Jag har hela tiden tyckt att det finns en mening med allt som sker, även om det är mindre roliga saker så var det meningen. Vi människor utsätts för olika saker som formar oss genom livet till den vi slutligen blir.

Kommentaren lyder:  -Det enda vi är helt säkra på med vårt liv är att det är ändligt. Det finns alltid ett slut på det, en del dör efter 93 år andra efter 47år och er lille Vilmer efter 29 veckor.

Och ja, vad kan man annat säga än att han har rätt. Det enda vi kan vara säkra på är att vi en dag kommer att dö.

Nu väntar myspys i soffan, välling(inte för mig) och Idol om några timmar.

Vem ska du rösta på? Jag vet redan vem jag ska rösta på... =)

Heippa hei!

Jo, jag är inte speciellt kunnig med att fixa bilder och sånt i min blogg. Hjälp, någon?

Kommentarer
Postat av: j

Vi kan kolla på det där med bilder när vi kommer förbi nån dag. =)

2008-11-14 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0