God morgon moster!

Idag blir det inte något längre inlägg. Jag filar på ett brev jag ska ge till mina elever och kollegor! Har fått klart ett första utkast som jag ska kontrolläsa imorgon. Eventuellt kommer brevet att pubilceras som ett inlägg eller iaf delar av det. Det återger nämligen hela händelseförloppet...
Har tillbringat dagen i stugan, Albin kunde knappt bärga sig sedan han fick reda på att vi skulle dit! Men jag ska inte klaga, vårt mål som föräldrar var att introducera friluftsliv och stug liv åt lillkillen och med tanke på hans reaktioner när han får reda på att vi ska dit kan ja gbara dra slutsatsen att vi lyckats!

Jo, just det! Albin ringde och väckte sin kära moster i morse. Klockan hade hunnit bli närmare 8 så jag tyckte det var okej att ringa. Han vill ju så gärna ringa och prata lite och berätta att sopbilnen kommer på fredag och att dagis är låst idag, söndag. Och jag är ju bara en mamma så vill sitt barns bästa, låta honom utvecklas och ta egna initiativ. Hur som helst, Albin ringde.
Moster svarade och lät mycket trött. Moster pratade så gott hon kunde m systersonen. Moster var trött. Moster hade varit ut kvällen innan... Moster sa hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0