Mosterbesök

Lördag... Ja, visst är det härligt med helg och lite ledigt?! Fast jag är ju egentligen helt fel person att säga hur skönt det är att vara ledig - jag drar ju fötterna efter mig hela dagarna. Snart är det som tur är slut på det, har nedräkning till 8 december. Ska bli så skönt att få ordning på vardagen igen, på den nya vardagen!

Idag var det  min tur att sova länge, ända till kvart i åtta blev det. Sen drog Albin och jag iväg till Karlsborg för att umgås med moster, mormor och morfar. Pappan åkte ut i skogen för att hugga ved! I Karlsborg lektes det och vi lunchade, sen placerades Albin i vagnen där han bara skulle "mysa". När han "myser" gör han gärna det med stängda ögon och totalt avslappnad. Många andra kallar det för "sova" men inte Albin och nåde den som säger att han ska "sova"!

Blir ett väldigt trist inlägg detta... Är helt såsig i hjärnan så ja gska nog fylla på med lite bastuvärme och cola och lite godis.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0