Jihou! 8.30 är nytt rekord!

Efter en hektiskt och underbart händelserik helg intar jag ryggläge och fördjupar mig i sista delen av böckerna om Bella och Edward... Har kommit lite mer än halvvägs så snart får jag reda på den spännande upplösningen. Länge sedan jag blev så fast i några böcker men när jag väl började läsa den första boken var jag fast.

Jo, just det! Albin och jag fick sovmorgon till nästan 8.30 och det har inte hänt på väldigt många år. Det finns lite sömntutetakter i gossen, men de är inte de som först aktiveras. Nej, för det är tupptakterna!

Imorgon börjar pappan i huset att jobba och det betyder att Albin och jag får en betydligt lugnare tillvaro. Vi kan göra vad vi vill när vi vill... =)

Kommentarer
Postat av: E

Härligt!! Nu kanske det vänder...vänta bara snart visar klockan 10.30 då han väcker dig =)

2009-08-02 @ 21:55:29
Postat av: A

E vet inte vad det innebär att vara småbarnsförälder... hon kommer få en chock då nästa barn kommer! =) Tacka vet jag 06.00, tänk vad mycket man hinner göra innan andra ens börjat fundera på att kliva upp... ;)

2009-08-02 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0