Nummer 4 och 5 - krasch!

Nu skiter jag i islyktor. Nummer 4 och nummer 5 blev också misslyckade!! Jag satsar på vanliga hederliga lyktor som jag bara behöver hänga upp... Islyktor får jag väl drömma om och göra nya försök ett annat år när jag mognat lite på islyktefronten.

Idag har jag och barnen åkt till förskolan och lämnat en julpåse till fröknarna. Samtidigt hämtade vi hem Albins julpyssel en glaslykta med läckra färger på målat i ett superschnyggt mönster och en figolitboll med vackra paljetter och glitterlim på. Nu har vi 2 stycken lyktor i samlingen och det kommer att bli fler.

Till alla föräldrar eller personal som jobbar med barn och unga som läser detta. Jag fick ett boktips från Albins förskola. Läs en bok som heter "Fem gånger mer kärlek" av Martin Forster. Jag har bara hunnit med två kapitel men är redan förälskad i bokens innehåll. Det finns en lagom blandning av forskning, vardagsexempel och det viktigaste av allt - lösningar och tips på lösningar på problem.

Det får bli mina sista ord för detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0