Överdrag till soffa?

Måndag och snön faller äntligen ner från skyn! Helgen passerade i racerfart men vad gör väl det när hela familjen är lediga. Idag fick Albin stanna hemma från dagis också bara för att mysa lite med oss andra. Kan väl vara bra med lite nedvarvning innan det sköna jullovet.

Idag var det dags för vår veckohandling och den tillbringade vi förmiddagen åt. Ett besök på tippen hann vi också med så snart är det tömt bland våra stökiga gömmor. Min gamla soffa jag haft när jag bodde i Kalix är förpassad ut till stugan och nu väntar den bara på att få ett snyggt överdrag så den matchar med resten av inredningen. Att få ihop träfärgat, vitt och turkost med en grön soffa i plyschaktigt tyg är inte läckert. Ska kolla runt lite och se om det finns något färdigt att beställa annars kanske någon kan sy ett åt mig. Det är säkert jättelätt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0