2 timmars sömn!

Det som jag aldrig trodde skulle ske har nu skett! Sex månader efter det att Albin började på dagis har han slagit sovrekord. Han har sovit i 2 timmar på dagis, ute, i vagnen och han har somnat om flera gånger!!! Jag fick till och med sitta i dagissoffan och vänta på att han skulle vakna. Äntligen kan han sova tills han är pigg och glad, även på dagis. nu kan inte ana hur glad jag är!

Idag har jag fått gjort jättemycket på jobbet! Eller när jag kom hem jobbade jag en timma för att jag skulle slippa känna mig stressad imorgon när jag har min hemmadag.
Testade en köttfärssoppa till middag och vi vuxna gillade den, Albin åt mest av skyn och petade bort resten.

Dagen avslutades med en skön bastu för hela familjen, Albin var mest nervös över att vi skulle ånga. Han fick ju sin beskärda del av ånga i bastu när vi besökte badhuset sist...

Inlägget blir inte längre än så här idag.

Till Vilmer; Albin har pratat om dig på dagis förra veckan! Jag sa till fröknarna att det är okej att prata om dig om några andra barn på Albins dagis vill veta något. Albin är ju väldigt stolt över att vara din storebror, det är ofta han berättar för mig att det är du som tänder stjärnorna på kvällen( M**** jag snodde din story, visst är det okej?!). Vi älskar dig gubben och Albin älskar även sin pärlplatta!

Kommentarer
Postat av: M*****

klart det är Ok! För det är ju så det är. :)

2009-02-11 @ 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0