Bebislängtan

Nu längtar jag efter bebis! Hoppas att det inte tar allt för länge innan vi kan börja vänta på leveransen, fast ett litet tag till kan jag tänka mig att vänta... Vill inte vara med om en favorit i repris med samma datum och grejer, och risken finns att det kan bli om det sker snart. Vi får hålla tummarna så det sker vid rätt tillfälle... Som jag sagt tusen gånger tidigare så är det när jag blir gravid nästa gång som nästa jobbiga etapp börjar, den med massor av funderingar och månader fyllda av oro. Men än är vi inte där så nu ska vi bara hoppas att jag kan samla kraft och energi i väntan på nästa bebis. När jag väl är där kommer min kurator att bli en av mina bästa vänner tillsammans med andra jag känner som genomgått en graviditet som änglamamma.
Jag blir mer och mer säker på att jag vill ha två barn till, två levande barn rättare sagt. Jag vill ha ett hus fullt av barn, helst den modell som skriker med jämna mellanrum! =)

Kanske ska tillägga att det bara är jag i min familj som vill ha många barn... får jobba på det ett tag till!

Grattis till Daniel och Helena och deras nya bebis som hittade ut idag! Stort grattis till storasyster Agnes.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du får komma och lukta på Axel så länge tills du är redo =)

2009-02-26 @ 08:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0