PLUS

Ja, vad kan man säga annat än att dagen varit intensiv. Då pratar jag om intensiv på ett positivt sätt, jag är ganska slut i huvudet och idag är jag glad att det är några dagar kvar tills jag går upp i tjänst. Kan bara säga att eleverna var superduktiga idag när dom skulle redovisa sina praoplatser muntligt. Blev mäkta imponerad av ett bildspel som en elev gjort och dessutom hade hennes praoplats inneburit en träff med Sverker Olofsson från programmet Plus. Han är en ikon och det finns inte någon som honom. Många gånger under mina filosofiska stunder har jag funderat över vem som egentligen kan ta över programmet efter honom. Det finns ju ingen som passar så bra där som just Sverker! Blev så glad när jag tror att jag hittat hans efterföljare. Just nu jobbar hon som nyhetsuppläsare i den lokala nyhetskanalen. Hon  Ann-Sofie Gälman(Kalixtjej för övrigt) och hon tror jag blir en bra efterföljare till Sverker den dagen han slutar med sitt progra

Som jag pratade om tidigare så har vi fått hem den första pärlplattan. Den går i regnbågens alla färger i formen av ett hjärta. Så här ser den ut:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Då är frågan - hinner du titta förbi när jag fyller? Vet att både du och jag kämpar med "hinner-jag"-syndromet ;-)

Den 5 mars åker jag ju till Sthlm för viking-kryssning och Metallica på lördagen...

2009-02-09 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0