Panelhöna?!

Efter att ha lyxat till det med flera dagars sovmorgon t 7.30 å  framåt så kändes dagens 5.45 som ett straff. Fy vad trist att kliva upp den tiden men det vara bara att ta tag i livet och masa sig upp och äta en stadig frukost för att orka med dagen. Dagen utformades på det viset att Moster tog med sig Albin till Storön och vi drog till stugan och fick upp panel. Inga jättemängder men panel som ska upp på väggarna kom upp på väggarna och det blev lite nytta gjort. Har ritat ytterligare ett förslag på kök och snart bär det iväg för inhandlig av kök, golv och kakel. När vi hämtat hem ungen från stranden vankades det vila och middag på det, sen susade vi iväg t Karlsborg och hämtade rallymattor i gummi som Morfar fixat till Albin. Så om vädret tillåter så bygger vi rallybana imorgon... Ska nog ta en bild så ni får veta vad en rallybana är för något.

Ikväll är jag singelssoloallein och det firade jag med att läsa ut nr 3 "Ljudet av ditt hjärta". Nu bara måste jag beställa sista boken, hade inte tänkt göra det eftersom den inte kommit ut på pocket ännu - men ja gkan nog inte hålla mig...

Bebis hos väninna ska ut imorgon. Då ska hon bli igångsatt efter att ha gått över tiden lite mer än 2 veckor. I juli. I hettan- i Gbg. Jag håller tummarna för att bebisen kommer ut i natt redan. Mitt stalltips är innan 8.15 imorgon så vi får se om det håller.

Nej, nu väntar lite pepparkakor och mjölk... min STORA last just nu. Jo, btw... kanske inte så kul för mig men den senaste veckan har jag gått upp 3 kilo. Fattar ni att det är nästan 500 gram per dag. Vet ni hur hungrig jag varit för att fylla upp den viktuppgången och samtidigt hålla mig själv mätt och belåten och vid liv??!

16 veckor(eller något i den stilen) kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0