Semesterrapport

En liten rapport från mig under semestern. Här fungerar internet och jag har kontakt med yttre rymden - känns det som.

Då befinner jag mig på min andra husvagnssemester med min egen familj. Förra året gick den till sunkiga Seskarö och i år har vi parkerat i Skellefteå där standarden är hög och det kryllar av människor överallt. Barnen verkar vara ute dygnet runt här och pratar väldigt högt... Mormor och morfar är också med på resan till den lilles stora glädje - han tassar hela tiden kring benen på dem och sprider några väl valda ord!

Imorgon blir det lite affärer och sedan ett besök på Lilleputtlandet som jag hoppas ska falla Albin i smaken. Tänker inte skriva så mkt mer om vår minisemester men jag hoppas att den blir avkopplande och att vi får lite nytta gjord under resten av vår gemensamma semester.

I torsdags fick altanräcket sig en omgång med täckfärg och till veckan blir det andra lagret påstruket också. När vi var och inhandlade lite grejer för målning passade jag på att ta några inspirationspapper för hur vi vill att panelväggen ska se ut så nu är vi ytterligare ett steg närmare klart.

Bebisen sparkar för fullt nu, speciellt på kvällarna. Ganska kul att uppleva hur olika barnen är redan i magen. Albin var ganska lugn m sparkar dagtid och gjorde bara väsen av sig mot slutet. Vilmer sparkade som ett tok så fort jag satte mig ner och blev stilla. Så fort Fredde skulle känna sparkarna på magen slutade han tvärt. "Signar" sparkar när jag stannar upp på kvällen och när Fredde lägger handen på magen och pickar lite så svarar Signar ganska snabbt och precis lika ettrigt. Coolt!

Nu väntar nygrillade hamburgare som ska stilla min hunger som slagit till med full kraft. Tillväxtperiod? Kan hända... =)

Kommentarer
Postat av: Niina

vad mysigt det låter! :) Ha en bra fortsatt sommarlov.

2009-07-06 @ 13:33:55
URL: http://niinini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0