I god tid!

Jag vet att det är i god tid, men här kommer mina nuvarande förslag på tjejnamn(namnen har inte genomgått pappakravet ännu): Ellen, Tilda, Kajsa, Alice, Milla, Signe, Stella, Ines/z, Hilja och Alma som hängt med från första början!

Idag har det varit den stora vedddagen. En stor del av kommande årsved har flyttat in i vedboden. Vädret har inte varit supervarmt fast med lite kläder var det helt okej att vistas ute.

Nu är min hjärna för trött för att komma på något viktigt att skriva så jag sätter punkt för idag.

Punkt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad hände med Elsa då? :)

2009-06-07 @ 19:30:03
Postat av: A

Många fina förslag... flera av dem stod med på vår lista då vi fick får lilla tös...

2009-06-07 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0