Sommarlov

Sommarlov med stor S! Mina vanliga symptom på sommarlov är en enorm trötthet den första veckan så mitt tillstånd just nu är TRÖTT! Men jag vet ju att de tär övergående så på några dagar är jag pigg igen.

I fredags kom Albin på att han skulle sluta med tutten - kanske inte helt enligt mammas och pappas planer men sagt och gjort så lämnades tuttarna till Tuttfén som sedan delade ut tuttarna till skogens alla älgbebisar. Som tack för hjälpen fick Albin sin efterlängtade blåa cykel och en traktorgrävare. Jo, jag har ångrat att jag gick med på att han skulle sluta med tutten för när han inte kan somna om utan tutte och vaknar strax efter fyra på morgonen, eller gråter sig till sömns varje gång han ska somna med pappa, eller förklarar att han faktiskt kan leva med sneda tänder resten av livet och säger att han inte klarar sig utan sina tuttar... då känner man sig inte som världens supermamma direkt. Men när jag tittar på hur smärtfritt det faktistk gick/går så kan jag ta lite grin och skrik för vår gullunge blivit en gladare kille som faktiskt verkar vara stolt över att ha blivit storkille som han själv kallar sig!

Nu blir jag hastigt avbruten i min blogg - viktigare ärenden kallar!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Anna!



Hittade hit via en bekant till oss båda. Kul att du också bloggar. Har försökt "läsa ikapp" lite på din blogg, men ska kika in igen... Ska slänga mig på soffan nu, illamående av kladdkaka med grädde... =(



Kul att se dig igen, och vi lär ju synas i augusti igen, om inte innan. Ser fram emot den helgen då NKK´n är, fasst först hoppas jag vi får njuta lite av sommaren, även om det hitintills inte varit så lovande.



Mvh

/Ewa

2009-06-16 @ 20:11:29
URL: http://ewashemgjorda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0