BV 206

Nu är jag helt tom i skallen... bara helt slut. Var är solen jag längtar efter?
Har besökt kuratorn i morse och det var en lärorik träff, ganska skumt att jag reagerar som jag gör - fast ändå inte?! Måste bara åter igen säga att det är jätteskönt att få fakta bakom de reaktioner jag själv går genom. Att få veta att allt är normalt och vad som mest troligt kan utlösa reaktionerna.

Nu vill jag ladda mina batterier och det ska jag se till att göra. Få vila hjärnan från mammarollen och bara vara Anna. Anna som kör bandvagn. Anna som skjuter. Anna som är hurtig. Anna som skrattar. Anna som gillar dålig humor. Anna som känner sig stolt. Anna som lever!

Idag blev jag uppring av en kille som vill bli medlem i Bilkåren. Det är helt nyligen vår organisation har öppnat sig för manliga medlemmar och jag jublar över det. Det är väldigt ålderdomligt att ha föreningar som utesluter ett viss kön, enlig mig. Det ska bli väldigt kul och en utmaning att locka till sig fler medlemmar.
Om du som läser detta nu känner att uniformer, köra tuffa fordon, bra utbildningar, uteliv i terrängen, skit under naglarna, underbar gemenskap tilltalar dig. Hör av dig till mig så får du veta mer!

Helgen 28-29 mars ska jag och köra bandvagn. Det var ett bra tag sedan jag gjorde det sist och det sk abli superkul och alldeles underbart att få glida fram genom ett snötäckt landskap och testa gränser... mest mina eftesom jag tror att maskinen klarar av mindre än den gör i verkligheten. Om jag kommer ihåg kameran ska jag fota våra övningar under helgen.



Kommentarer
Postat av: Minna

2009-03-04 @ 17:17:16
Postat av: Minna

Är det ok om jag i ett inlägg länkar till din blogg från min? Tänkte nämligen skriva om mina "favoritbloggar" ;). Tänkte att du inte har något emot fler läsare, men jag måste ju fråga för du skriver ju lite personligt ändå.. :)

Hoppas du har ett fint sportlov annars!

Kram Minna

2009-03-04 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0