Fredagstacos?

Äntligen helg! Såå skönt att bara ha fyradagarsvecka, fredag på torsdag och fredagsmys på fredag... Äh ni fattar - jag bara njuter. Dessutom blir det bandvagnskörning på lördag och det ser jag fram emot, dundra fram i snön. Kanske får jag till och med se något djur skutta i skogen?
Annars blir det en lugn helg och det passar mig fint nu. Är ganska trött i ögonen av mitt nya schema med mer tid på jobbet, men det blir säkerligen bra bara jag vänjer mig. Slutar ju tidigare två dagar av fyra så det går nog fortare än jag anar.

Idag har vi haft en spännande dag på jobbet. Allt kan hända och ingen dag är den andra lik... det är det som är tjusningen med mitt jobb. Jag vet aldrig vad som väntar mig på morgonen!

Imorgon har Albin bestämt att vi ska leka ute hela dagen så mamman hoppas på fint väder så jag kan sola lite. Håll tummarna!

Middagsplanerna var från början wok, men för varje timma som går blir jag mer och mer sugen på gamla hederliga fredagstacos med en glassig efterrätt, eventuellt popcorn i soffan till Bolli. Tacos och Cola... mmm...

Till j;
Otroligt nog så hade pappan kommit  ihåg att bjuda även oss men med en kvällstrött kille i huset är det natti natti redan vid halv sju sju här. En annan gång tackar vi jag, vi ska ju ändå ta en tjejbastu snart!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0