Grattis moster och coola mormor!

Jag är trött och pigg på samma gång, hur nu det kan komma sig. Pigg mentalt och trött i huvudet efter allt surr på jobbet. Idag välkomnades jag av ett helt nytt arbetsrum, några av oss fick flytta in i ett annat rum eftersom det blev på tok för trångt med alla i samma rum. Nu är vårt arbetsrum lyxigt stort med ett eget skrivbord till var och en av oss, dessutom tror jag att det blir lugnare när inte alla sitter i samma rum. Jag ska verkligen skärpa mig och hålla tyst när det ska jobbas.

Har just nattat en goAlbin som härjat här hemma med sin pappa idag. Albin stannade hemma med sin risiga mage som förmodligen inte drabbats av magsjuka, men vi tar det säkra före det osäkra och stannar hemma tills den eventuella karantänen gått ut.

Idag fick jag gosa på bebis på arbetstid när Jonna och Axel hälsade på, så mysigt att gosa med en liten bebis. Man blir ju ganska så sugen så jag håller tummarna för att det blir en bebis när det passar bäst!

Nu tänker jag inte skriva mer, finns mkt att skriva om men jag spar det tills min hjärna orkar prestera lite mer ord i en bra ordningsföljd.

Albin grattade sin moster idag strax innan halv sju, inte så väldigt uppskattat kanske från hon i söder men Albin var överlycklig över att få säga grattis!

Passar väl även på att gratta mina egna två mostrar som fyllde år igår. Min mormor har lyckats föda två av sina barn på exakt samma datum med några års mellanrum. Det kallar jag coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0