Toppendag!

Precis som jag lovade så blev det sol idag! Grillade hamburgare, skoterkörning, mycket fika, bobåkning, mys i solen och massor av sällskap stod på menyn idag. Jag tror bestämt att hela min familj fått lite rosiga kinder. Dagens skräll vad gäller Albin var att när han vaknade i vagnen så plockade jag upp hela paketet med Albin och åkpåse i ett. Efter några minuter i en solstol märker jag att ungen som nyss ropade på mig sover. Jag blev sittandes i solstolen en 40 minuter till och bara njöt av solen och det som just skett. Bror Albin hade somnat om i min famn, det har väl hänt en si så där noll gånger tidigare i hans liv. Han somnande inte ens om när han var bejbis, men nu när han snart ska sluta med dagsvilan då passar han på! =)
Hemma bastade jag och Albin bastu, pappan blev bortbjuden på bastukväll så vi hade lördagsmys i soffan när han promenerat iväg. Kort sagt har denna dag varit en kanondag!

Imorgon bli det lite mer vardagliga sysslor som veckohandlingen, sätta i resår i ett par byxor, skidåkning och vedintag. Med även det har sin charm.

I fredags så ringde en kvinna från Försäkringskassan. Det verkar som att jag får mina sjukskrivning godkänd och det är väldigt skönt. Ni blir det kanske lite ordning på min ekonomi, tack och lov!

Kommentarer
Postat av: j

Jag hoppas att den där pappan meddelade att ni alla var bjudna på bastukväll... Tänkte att en av er kunde basta och sen gå hem och lägga gossen och den andra basta sen men jag förstår om det blev för sent.

2009-03-25 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0