Min första(och sista) utmaning

1. När gick du upp i morse? 05:57
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Del tre av Sagan om ringen med Fredde
4. Favorit tv-program? Sjukhuset eller något mat och inredningsprogram, House...
5 Vad åt du till frukost? Macka, banan och youhurt
6. Vad är ditt / dina andranamn? Anna Sofia Margareta
7. Din favoritmat? Thailändskt, grillat & julmat... ja inte samtidigt så klart!
8. Vilken mat gillar du inte? Skolans fisk(pinnar)
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Bilkul med Mora Träsk
10. Vilken bil kör du? Volkswagen Passat TDI
11. Vilken är din Favoritmacka?  Räkmacka på Lyktan
12. Vilka mänskliga drag kan du? Que?
13. Vilka är dina favoritkläder? Något bekvämt och snyggt!
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Barnvänlig charterresa med all inclusive.
15. Favoritklädmärke? H&M 
16.Var vill du dra dig tillbaka? Stugan
17. Favorittid på dagen? Morgonstund har guld i mun!
18. Var är du född?  Boden
19. Vilken är din favorit sport att se på? Bandy
20. Vem tror du inte Gör denna utmaning? Min gamla rektor för har nog ingen blogg! =)
22. Coca Cola eller Pepsi?  Coca Cola
23. Fotboll eller ishockey? Jag vill helst slippa båda sporterna men om jag måste välja vilken sprot min sambo skulle utöva så skulle ja ghelt klart välja fotboll. Hockeykillar verkar så... uppblåsta på många sätt.
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? God morgon världen!
25. Pedikyr eller manikyr? Jag väljer pedikyr för det har jag aldrig testat! Sommarfina fötter är aldrig fel, eller?
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Ni vet redan allt om ni läser bloggen.
27. Vad ville du bli när du var liten? Djurskötare
28. Bästa barndomsminnet? Sommaren, julafton med alla kusiner
29. Varit i Afrika? Nej
30. Nånsin rullat innågon  i toapapper? Jepp... på Halloween snurrade jag in en kille i toapapper. I tjänsten eftersom det ingick i den station jag höll i.
31. Varit med om en bilolycka? Nej
32. Favoritdag i veckan? Lördag
33. Favoritblomma? Plastväxter passar mig finfint!
34 Favorit-snabbmatsrestaurant? Frasses
35. Äger du en cykel? Ja
36. Vem fick du senaste mailet från? Benny som vill sälja sitt växthus... eller var det Rosie som undrade om jag vill köra bandvagn i augusti?
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?Varför kredit?
38. Läggdags? Senast klockan 22...
39. Vems svar är du mest nyfiken på? Ingen speciells
40. Senaste personen du delade en middag med? Mina föräldrar och moster
41. Vad sysslar du med just nu? Njuter av livet!
42. Favoritfärg? Rosa, blå, cerise...
43. Hur många tatueringar? Har ingen!

Kommentarer
Postat av: Eva R

Rätt svar på fråga 20. Trevlig helg =)

2009-05-22 @ 10:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0