Telefonhjälp...

Nej att säkerhetskopiera grejer varje gång innan de ska läggas ut på bloggen är inget för mig, bloggen är ju inte livsviktig på något sätt - även om den fyller viktiga funktioner i mitt liv!

Nu är jag åter hemma igen efter en helg i hufvudstaden la Stockholm. Vårt interner hemma ligger nere fö rjag skulle göra någon typ av felsökning med hjälp av en guide i telefonen som berättade vad jag skulle göra. Det var inte en vanlig guide som kan svara på mina frågor utan en röst som helst enkelt berättade vad som skulle ske och sen körde jag fast. Men jag löser problemet vilken vecka som helst.

Längtar sjukt mkt efter min lille gosse som jag bara gosat med en kort stund på morgonen innan jag tvingades lämna honom på dagis med en mycket sur uppsyn. Klart jag kan förstå honom - först är mammsi borta hela helgen och sen dumpar hon ungen på dagis...

Ultraljud på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0