Nyktra Anna

Inget nytt att berätta... Dagarna rullar på fortare än kvickt. Skulle ombesikta bilen idag men när vi kom fram dit kunde besiktningen inte genomföras pga att datorfel. Omjag hade haft m mig protokollet från senaste besiktningen hade det gått, men det pappret fanns hemma i trappen i min almanacka.

Efter en kort eftermiddagsutflykt till en mysig sjö i skogen blev jag stoppad av polisen. Mitt i byn hade dom nykterhetskontroll. Jag var nykter men saknade körkort fast det gick ju att kolla upp i alla fall!

Jag ser med spänning fram emot kvällens avsnitt av Idol, äntligen har det börjat igen och snart är fredagkvällarna räddade för en lång tid framöver. Sedan tar något annat program över.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Att jag alltid ska missa när du är inne vid datorn.. Jag som vill prata!Sköt om dig.

Kram

2009-09-10 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0